Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží prostřednictvím e-shopu www.gopala.cz a jsou v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele a nařízením GDPR (EU) 2016/679. Tyto podmínky upravují vztahy mezi Tomášem Halamíčkem, IČ: 64976521, DIČ: CZ7505035263, se sídlem Stojanova 400, 742 58 Příbor (dále jen „Prodávající“) a zákazníkem, fyzickou či právnickou osobou (dále jen „Kupující“).
Předmětem kupní smlouvy je zboží nabízené na e-shopu www.gopala.cz, včetně jeho popisu, parametrů a cen uvedených v době objednávky. Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu objednané zboží v odpovídající kvalitě, množství a za dohodnutou cenu.
Veškeré objednávky provedené prostřednictvím e-shopu jsou považovány za závazné. Odesláním objednávky Kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
Proces objednání zahrnuje výběr zboží, zadání údajů potřebných k realizaci objednávky a její odeslání prostřednictvím e-shopu. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku potvrzení objednávky Prodávajícím. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout v případě vyprodání zásob nebo jiných objektivních důvodů.
Všechny ceny uvedené na e-shopu jsou konečné a zahrnují veškeré daně a poplatky, pokud není uvedeno jinak. Kupující má možnost platby různými způsoby dle aktuální nabídky e-shopu, včetně bankovního převodu, platebních karet nebo dobírky.
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen bez předchozího upozornění. Cena zboží v okamžiku objednávky je závazná a neměnná.
Prodávající se zavazuje doručit objednané zboží co nejdříve, obvykle v rozmezí 1–7 pracovních dnů, v závislosti na skladových zásobách a vytížení dopravců. Dodání probíhá prostřednictvím smluvních přepravců nebo osobním odběrem v sídle Prodávajícího.
Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat její stav. Pokud je obal viditelně poškozen, má právo zásilku odmítnout nebo neprodleně kontaktovat přepravce a Prodávajícího.
Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy musí Kupující Prodávajícího informovat písemně nebo e-mailem.
Vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v původním obalu. Kupní cena bude vrácena do 14 dnů od doručení vráceného zboží, a to stejným způsobem, jakým byla platba provedena, pokud se strany nedohodnou jinak.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případě:
dodání zboží na zakázku nebo upraveného dle přání Kupujícího,
zboží podléhajícího rychlé zkáze nebo hygienickým normám.
Reklamaci vadného zboží lze uplatnit nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží, přičemž Kupující je povinen vady oznámit Prodávajícímu bez zbytečného odkladu.
V případě zjevného poškození zboží při přepravě je nutné tuto skutečnost nahlásit nejpozději do 3 pracovních dnů.
Prodávající posoudí reklamaci do 14 dnů a v případě oprávněné reklamace zajistí výměnu zboží, opravu nebo poskytnutí přiměřené slevy.
Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje Kupujícího v souladu s GDPR a dalšími platnými právními předpisy. Kupující má právo požadovat informace o zpracování svých osobních údajů, opravu nebo výmaz.
Podrobné informace o ochraně osobních údajů jsou dostupné v samostatných Zásadách ochrany osobních údajů na webu e-shopu.
Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.1.2025. Prodávající si vyhrazuje právo na jejich změnu bez předchozího upozornění. Na již uzavřené smlouvy se vztahuje znění obchodních podmínek platné v době objednávky.
V případě sporů se strany zavazují řešit je především smírnou cestou. Pokud to nebude možné, budou řešeny dle platných právních předpisů České republiky.